Bubblegum: Nem adlak kölcsön

 2009.08.03. 12:00

Megpróbálták a magyar Vengaboyst, a műfajon belül tulajdonképpen hibamentes lenne, ha sikerült volna találni egy fokkal egyszerűbb és mégis jelentéstelibb refrént. (Danitól)

Dani megjegyzése: aki hozzánk hasonlóan első látásra beleesne Lollyba és Twitybe, itt találhat róluk viszonylag nagyobb bőrfelületet megmutató képeket. Mindent a rajongókért. Ebből az oldalból pedig kiderül, hogy német és ázsiai piacokra szánva angolul is el szerették volna készíteni ezt a műremeket. Vajon sikerült? 

Címkék: magyar 2000 bubble gum

A bejegyzés trackback címe:

https://szarzene.blog.hu/api/trackback/id/tr51279635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.08.03. 12:11:34

Kétszer is végig szenvedtem, mert a gyereknek tetszettek a buborékok, repetát kért. Sőt, most is mondja, hogy még egyszer, de nincs az az isten :D

Én róluk még nem hallottam, eddig megvolt a lelki békém :D

bdan 2009.08.03. 13:54:47

én egy hét alatt kb. huszadszorra nézem meg, van benne valami aranyos a szó nemes értelmében, valami naiv elképzelés hogy ez működhet :)

puding.- 2009.08.03. 14:39:14

fene, lecsúsztam az első kommentről :( (:

szép emlék, általánosban 'osztálydiszkó'-ban nagyot partiztunk rá :D:D..

nekem valahogy egyből eszembe jutott az Aqua- Barbie girlje.. nem tudom miért..=)

bdan 2009.08.03. 15:10:05

@puding.-: nem véletlen, ugyanaz a rágógumipop-vonal. viva la hülye jelmezek :)

besucher 2009.10.19. 14:58:55

Vajon mi van ezekkel azóta?
süti beállítások módosítása