Wubble U: Petal 7

 2009.08.03. 15:00

„Amikor ezt a dalt először láttam 1994-ben, annyira el voltam szállva a meszkalintól, hogy azt hittem, elvesztem egy rajzfilmerdőben” - írja erről a számról az egyik kommentelő, és teljesen igaza van.

Amiért bekerült: szakemberek egybehangzó állításai szerint ez a banda vájta ki vésővel az utat az olyan förmedvényeknek, mint a Vengaboys, vagy annak nemzeti mutánsai. Íme hát a nonsense-pop úttörői, szó szerint. Beteg.  

Címkék: külföldi 1994 wubble u

A bejegyzés trackback címe:

https://szarzene.blog.hu/api/trackback/id/tr511285798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puding.- 2009.08.03. 18:45:58

:-| nem bírtam végignézni..

miiiiiiért kell behatárolni hogy csak 90es évek ?:D felháborító:):) az új évezredben is vannak gyöngyszemek..
Samwell-what what in the butt ..hm?

www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU&feature=channel_page

1:56tól tényleg üt, bár addig is elég rendesen..

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.08.03. 18:48:11

dzsízássz, ezt én sem bírtam

bdan 2009.08.03. 19:10:28

@puding.-: óóó, a whatwhat kismiska azokhoz képest, amik majd a következő napokban jönnek.

hiába, senkiháziak kezében van a popszakma :)

puding.- 2009.08.03. 19:53:29

@bdan: ne már..:D képtelenség hogy a whatwhat nem elég legalja..:D..kíváncsi vagyok mi jöhet még ezek után

Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2009.08.03. 23:35:15

Nem toltam semmit, csak vacsorát, de ezt végignézve mégis pszichedelikus élményben volt részem.
süti beállítások módosítása