Die Arzte: Manner sind Schweine

 2009.08.06. 12:00

...vagyis a férfiak mind disznók, 1998-ból, featuring az egyetlen, az igazi Lara Croft. Mekkora király volt anno ez a klip!

 

 

Címkék: külföldi 1998 die arzte

A bejegyzés trackback címe:

https://szarzene.blog.hu/api/trackback/id/tr461279668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nuvik 2009.08.06. 17:27:34

Ez annyira nem szar szerintem.
Ez inkább szubjektív hogy tetszik -e vagy sem, de nem hasonlítanám egy Tic Tac Toe -hoz.
Vannak benne legalább hangszerek, Dob, gitár, trombiták, hegedű...stb idióta történet idióta klip :)) Kicsit alteros hangzás, minimál ritmusra.
Ennyi erővel a teljes republic életművet belinkelhetnéd az sem igényesebb :)

szabo.kata 2009.08.06. 18:24:18

ezt én szeretem, sztem nem szar, inkább vicces :)

Rebell · http://www.die-aerzte.mlap.hu 2009.11.04. 14:09:20

Sziasztok
Szerintem nem szar ez a szám és ez a zenekar sem.Sőt nagyon is jóó!!!!Nekem már évek óta kedvenceim.Ha szeretnétek többet tudni róluk látogassatok el a honlapomra:www.die-aerzte.mlap.hu.
süti beállítások módosítása