DJ Bobo: There is a party

 2009.08.14. 12:00
This is a party song
that makes the party goin' on

Ki ne ismerné a svájci Peter René Baumannt, akitől annak idején sikitófrászt kaptunk? Hát, jöjjék az áttörős időszakából a derizöparrré, ami meghódította a svájci, az osztrák, a belga, a svéd és a norvég toptvenit. Manapság így küldi.

Címkék: külföldi 1995 dj bobo

A bejegyzés trackback címe:

https://szarzene.blog.hu/api/trackback/id/tr561292799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nuvik 2009.08.14. 21:38:00

Nem mondom, hogy ez egy jó zene, de végul is egy vidám nyári szám, nem is annyirra tuc tuc a dobja, fulbemaszo refrén.

Én azt nem értem ezekben a számokban, hogy a számot a refrénről jegyzed meg, és aki ezeket a számokat fémjelzi soha nem énekel a refrénben hanem halál totál feleslegesen rappel egy kicsit néha, de a szám 90% -a nem az ó előadása.

Mégis a Bobo a király, nade miért ? Ki a faxt érdekel a hihetetlen gyenge rapje ami semmit sem tesz hozzá az egészhez.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.08.14. 22:30:11

Ne már. :)
Az egyik legjobb Bobótól, pedig nem vok nagy rajongója. Gyártott ő kifejezetten szar számokat is.

nuvik 2009.08.15. 00:07:49

@Kurtz ezredes:
Jó ? Bármit Bobo -tól jónak minősíteni szerintem gáz.
Egy Queen szám, na az mondjuk jó vagy éppen rossz de legalabb Zene, de nem ez a mocsok, ez csak pénzkeresés, elővsezik a Kvintkört és csinálnak egy számot :)

puding.- 2009.08.15. 00:14:00

én akkor röhögtem nagyon, amikor feltűnt az eurovíziós dalfesztiválon, tavaly vagy tavalyelőtt nem tudom.. de nagyon néztem hogy hogy került elő..

Joey Greco 2009.08.15. 09:37:22

jaj már :) öreg bobo nem vén bobo
Napfény,csajok,tenger.Aláfestőnek ez a kissé bárgyú zene..
Jó volt ez anno... ;)
De tény a felsorolásban helye van.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.10.20. 13:31:10

Nocomment a "zene"... És ismertem komoly DjBono rajongó csajt is :D Ez a durva, nem a ráspoly!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.23. 09:19:35

nem hiszitek el,d e a szomszédom még mindig szokta hallagatni. és én is sajnos, mert ikerház... :(

Sirius01 2013.04.02. 21:44:08

Volt közte igen jó is
süti beállítások módosítása